Інформація і умови обслуговування

Отримання технічних консультацій

допомога онлайн

Для отримання технічної консультації в сервісному центрі потрібно попередньо залишити он-лайн заявку через форму зворотнього зв’язку, вказати в темі “Отримання консультації” і детально описати зацікавлене вас питання. Після ознайомлення і вивчення вашого запитання з вами зв’яжеться відповідний спеціаліст.


Умови обслуговування

Обслуговування в сервісному центрі здійснюється у відповідності нижче описаних правил і Законів України та поширюється на всіх без винятку клієнтів сервісного центру. Діючі правила створенні тільки для комфортного обслуговування в нашому сервісному центрі і сподіваємось будуть для вас прозорими.

Правила прийняття техніки до ремонту

  1. Документом, підтверджуючим отримання сервісним центром (далі – виконавцем) від клієнта ( далі замовник) обладнання є приймальна квитанція відповідного зразку, в якій вказано ім’я, прізвище, телефон замовника, модель прийнятого пристрою, комплектність, серійний номер (при наявності), зовнішній стан, а також присутні підписи замовника і виконавця. Документ в якому не має вказаних атрибутів є не дійсним.
  2. Документом, підтверджуючим видачу виконавцем замовнику обладнання є Акт виконаних робіт відповідного зразку, у якому вказано ім’я, прізвище, номер замовника, модель виданого пристрою, комплектність, серійний номер (при наявності), проведені роботи, найдені несправності, термін гарантії, а також присутні підписи замовника і виконавця. Документ в якому не має вказаних атрибутів є недійсним, претензії по комплектності, вартості і якості роботи не приймаються.
  3. При втраті вищевказаних документів, видача чи ремонт по гарантії виконується на основі письмової заяви з пред’явленням документа підтверджуючого особу.
  4. Пристрій приймається в ремонт не розбираючись і не перевіряючись, а технічний стан пристрою вважається невідомим.
  5. Замовник згоден, що всі дефекти виявленні в процесі діагностики і ремонту були присутні до здачі пристрою виконавцю.
  6. Тривалість діагностики складає до 3 робочих днів з наступним ремонтом в залежності від наявності запчастин, а у випадку відсутності до їх поставки, при цьому замовник повідомлений про орієнтовні терміни доставки.
  7. Всі ремонтні роботи виконуються лише у відповідності заявленим несправностям, описаними в приймальній квитанції. Про всі несправності виявленні в процесі діагностики і ремонту, замовник повідомляється особисто.
  8. Виконавець не відповідає за інформацію збережену на пристрої і карті пам’яті.
  9. Після повідомлення про готовність пристрою, замовник зобов’язується забрати пристрій не пізніше 14 днів. В іншому випадку буде зніматись збір в розмірі 1 гривні за кожний наступний день зберігання.
  10. У випадку якщо замовник не забирає пристрій протягом 3-х місяців з дати готовності, виконавець залишає за собою право реалізувати пристрій, а отримані гроші відправити на благодійність.